
Muki, ahogy sokan ismerik a 2000-es évek elején kezdte a versenyzést a Nógrád Kupa sorozat karancskeszi versenyein, majd sokszor láthattuk a salgótarjáni Külső-Pályaudvaron, sokan emlékezhetnek még a WRC-301 rendszámú kék Lada 2107-esére, vagy akkoriban a ceredi ralisprinteken a narancs körlámpására, bordó kocka Ladájára, na meg az E30-as BMW-re… aztán 2008-tól volt egy kis szünet, majd 2014-ben újra visszatért, ahol a Rally Show Dolná Strehová versenyein kezdett el versenyezni. Mondhatjuk már a második generációt vonzza a pálya szélére, azzal ahogyan látványosan és gyorsan tereli Ladáit. Gyorsaságát mi sem bizonyítja jobban, mint a 2018-ban az RSDS bajnokság AZ hátsókerekes kategória bajnoki címe, és az A2 kategória bronzérme.
Kérlek értékeld a 2018-as RSDS szezonod.
2018 as szezonnal nagyjábol meg vagyok elégedve mert sikerült annyi pontot szereznem hogy megnyerjem a kategóriát de voltak olyan versenyek ahol nem is sikerült dobogóra állni.

Mit tud az autó, amivel a legjobb hátsókerekes lettél?
Az autom egy Lada 21013 -as alapjában egy utcai műszakis autó 1.6 os motorral, tolókerekes váltóval, sperrdifivel Bilstein gátlókkal, kagylóülésekkel, de volt közben más autóm is amivel indultam.

Melyik verseny volt a legemlékezetesebb számodra 2018-ban?
A bajnokságban minden verseny tetszett, de ami a legjobban a két napos lett volna. Sajnos a pénteki tervezett 2 futamból a vihar miatt csak egy lett megtartva, bár szombaton igy a háromból 4 futam lett, reméljük idén nem rontja el az időjárás a futamot.

Az idei évre milyen terveid vannak?
Az idén valószinű folytatom itt az RSDS- ben, és ha úgy alakul más amatőr futamokra is elmegyek párszor, ami belefér az időmbe.

Kik segítik a versenyzésed, az autó felkészítésében?
Többnyire magunknak csinaljuk öcsémmel, de segitenek haverok is a felkészülésben.

Köszönöm, gratulálok és sok sikert az idei évre is!
Fotók: Magio Photography