Június 7-én rendezi a Speed Rallye Team a Bázis Szlalomot Mezőkövesden, a nevezési listán szép számmal találni nógrádiakat, őket kérdeztem, hogy sikerült a felkészülés, mit fejelsztettek esetleg a versenyautókon a kényszerpihenő alatt, és milyen eredménnyel lennének elégedettek a mezőkövesdi versenyen:
Kadlót Jószi – BMW E46 325i
A fékre fektettük a hangsúlyt, elől – hátul Ferodo DS 3000-et kapott az autó. Ezenkívül programozva lett, olajakat cseréltem, és könnyítettem egy picit itt-ott!
A versenyen az abszolút 1-5 hellyel és a kategória dobogóval elégednék meg.
Kilczin Zsolt – Skoda Felicia
Amik megvoltak az autóhoz, azok beépítésre kerültek. 13 colos kerekekkel fogok menni, pálya slickeken, mint a régi szép időkben. Belefaragtam az elektromos szervót, valamint egy új váltó kulisszát is, erősebb anyagból csináltam tolórudat. A Suzukiból megmaradt 50-es rendszert átalakítottam a Felíciára. Injektorhidat és a motorvezérlőhöz szintén hozzányúltam. Tőcsavaroztam a futőművet. Ennyi nagyjából a ráncfelvarrás.
A jövőheti versenyt már nagyon várom, megpróbálok mindenképpen gyorsabban és fele annyi hibával menni, mint a legutóbb, és a sok jó versenyző között a tőlem telhető maximumot autózni.
Oroszki Tamás – BMW E46
Igazából nem fejlesztettem semmit a szünetben, mert nekem már rajtkész volt az elmaradt Eger Rallye-ra is, viszont sokat nem mentem az új autóval. Kíváncsi vagyok hogy, hova lesz jó az ORC mezőnyében. Mezőkövesdre is tesztelési szándékkal megyünk, kicsit szokni az autót, meghát a reflexek újraélsztésére.
Mit várok Mezőkövesden… Hát tisztes helytállást, meg hát valami kis kupa jellegű valamit. Mindig kell egy kis motiváció! 🙂
Faragó Gábor – BMW E46 330i
Sokat fejlesztettünk, de szerintem ez a képen is látható. A viccet félretéve, szívünk csücske volt az e36 kupé, de már januárban megbeszéltük a csapattal, hogy évvégén kategóriát váltunk, a korona vírus miatti csonka bajnokság kicsit előre hozta ezt a váltást. Külön köszönöm a Kerszon Racingnek a lehetőséget.
Ezt az évet, és persze a mezőkövesdi versenyt is tesztnek szánom, mindenféle elvárás nélkül.
Tóth Csaba – Suzuki Swift GTI
Nem fejlesztettünk semmit az autón, nem volt rá időnk sajnos. Nekünk nem volt kényszerpihenő mert évek óta home office-ba dolgozunk.?
A jövőheti versenyen szeretnék a kategóriám elejében versenyezni.
Józsa István – Skoda Favorit
Nem sok mindent, nem volt rá idő a munka miatt, egy kicsit azért javítgattunk rajta.
A jövőheti versenyen a lányomat akarom megautóztatni egy kicsit, nem viszem túlzásba mert azért féltem őt!
Morgenstern Erik – Lada 2105
Kényszerpihitől függetlenül is kapott egy minden értelemben 0km-es motort, ez amúgy is tervben volt, de a karantén miatt így legalább nem kellett kapkodni. Ez egy új 1.6-os nem elmebetegre faragott motor. Ezenkívül mindenhová bekerültek a piros szilentek, + kapott szervót, és Suzuki GTI üléseket, csak hogy a kényelemre is adjunk.
Tesztre neveztünk , a motor beállítása a cél, valamint az hogy végre kimozduljunk és szórakozzunk.
Kórós Lackó – Lada 2105
Hátsó futómű kapott egy festést, szimeringeket, fékmunkahengereket, a belseje is kapott egy kisebb egészségügyi megpucolást.
Cél a gyakorlás. Nem akarok időért menni. Szigorúan utcai gumi és amennyit csak tudok keresztben menni, jól érezni magunkat.
Köszönjük, mindenkinek sok sikert kívánunk!