Rendhagyó év volt 2020… Mint megszokhattátok év végén a bajnokságokban dobogós versenyzőkkel riportokat készítünk, ám mivel idén több bajnokság is elmaradt, így rendhagyóan kérdeztük a versenyzőket is…
Faragó Gábor (Bubu) – BMW E36 320i Coupe / BMW E46 330i
A 36-al kezdtük 2020-at Dolná Strehován, akkor még úgy gondoltam, hogy azzal versenyzem végig az évet. Az első versenyen is látszott, hogy a kategória még erősebb lett mint tavaly volt, így kaptunk az alkalmon a kényszerű szünetben, és a 36 ment, a 46 330i pedig jött. Az évet tesztnek szántuk, júniusban Mezőkövesden kezdtük újra a szezont, ahol rögtön a kategória második helyét sikerült megkaparintani. Augusztusban szlovákiában a középmezőnyben végeztünk, Kakucson a FIA CEZ szlalom versenyén féltengely törés miatt kiállni kényszerültünk, aztán szeptemberben újra próbálkoztunk itt, ahol szintén a középmezőnybe fejeztük be a viadalt, csakúgy, mint november végén Kiskunlacházán az FRT Rallye-n. Nem tudom mit hoz a jövő, de szeretnék 2021-ben is minél több versenyen elindulni. Köszönöm mindenkinek, aki segítette az idei évi versenyzésem!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánok!
Rigó Patrik – Lada 2105
Az idei első futamom február 14.-én volt Alsósztregován full gyári volt az autó, ezáltal eredményt nem nagyon tudtam elérni, inkább csak próbáltam az autót. Augusztus 15-16.-án volt egy két napos verseny, szintén Alsósztregován…ott már kisebb-nagyobb „tuningot” kapott az autó, de sajnos az első napom rosszul sült el, viszont a második nap sikeresen zárult, összességében jó kis év volt, és rengeteg tapasztalatot gyűjtöttem az autóval kapcsolatosan!
Köszönöm a felkérést a rally24-nek, és Békés, Kellemes, Boldog Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!
Kadlót Józsi – BMW E46 325i
Az idei év a vírus miatt nagyon kevés volt, de ahol tudtunk indultunk. Idén történt egy nagy váltás Ladáról BMW-re, amit a mai napig nem bánok, szóval ez az év a tesztre volt szánva. Szoktam az autót, fejlesztgettünk. Kapott egy tolókerekes váltót. Brezován sikerült egy kategória második helyet szerezni szinte gyári futóművel. Utána ismét fejlesztés jött, ezúttal a futómű volt a soros. Jött a szlovák két napos verseny, ahol az első nap nagyon jól sikerült, hiszen az abszolút 3. helyen autóztunk. Másnap kicsit rövidre sikerült egy féktáv az egyik lassítónál, próbáltuk azt hinni, hogy elfér, de sajnos perec lett a vége… és a versenyünknek is vége lett a harmadik helyről. Azóta fejlesztünk, készülünk 2021-re, a terv az, hogy pár versenyre elnézünk, ha a vírus engedi, aztán szeretném le SP rendszámoztatni az autót. Köszönöm mindenkinek aki támogat, családomnak, szervizcsapatomnak az állandó segítséget (Zsóka Norbi, Bereczki Bence). Nekik örök hálám, miattuk is érdemes menni. Köszönöm nektek!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!
Elmesélnéd Te is a szezonod? Üzennél az olvasóknak? Keress minket Facebook oldalunkon privát üzenetben! Köszönjük!